HTML

Pedálfordulat

Élményeim, szubjektív és szélsőséges véleményeim kerékpározásról és minden azzal kapcsolatos dologról.

Friss topikok

  • Keelhaul: A kerekagyról találtam rá a blogodra. Én úgy tudom, hogy lehet, sőt sprinterek szoktak is ilyen u... (2013.07.31. 02:52) Intervall
  • Gabriel_mtb: @Maurice74: Miért kellene az autósokat utálnom? Akkor néha utálnom kellene magamat is. Viszont br... (2011.04.15. 21:45) Miért utálom Szentendrét

Linkblog

2012.01.01. 16:04 Gabriel_mtb

Jobb és bal

 Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek vannak olyan gyerekkori élményei, amikor a nagy felismerést vagy teljesítményt nem ováció, hanem lesajnáló tekintet követte. Nekem sosem hitték el, hogy a kulcscsörgésből meg tudom mondani, hogy melyik családtag érkezik. Közölték, hogy mindegyik kulcscsomónak ugyanolyan hangja és csak szerencsésen tippelek. Sokkal valószínűbbnek tartották, hogy 100%-osan jól tippelek, mint hogy valóban hallom a különbséget.

 Szüleim azt sem hitték el, hogy a fürdőszobai víz finomabb, mint a konyhai. Hiába próbáltam magyarázni, hogy a víz a csap előtti utolsó métereket más vezetékben teszi meg és ez lehet hatással az ízére, nem tudtam meggyőzni őket. Évtizedekkel később már ezekről a nagyon fontos dolgokról is beszélek a nővéremmel és érkezik is egy-két megerősítés. De az egyik első nagy felismerésem igazolásához a versenyszerű kerékpározás segített.

 Zoknis évem volt. Megtaláltam az első pár bringás zoknimat. Azért kellett megtalálni, s nem csak kivenni a szekrényből, mert ezt talán már 10 éve nyertem, amikor még nem lelkesedtem a bringás zoknikért. Ha jól emlékszem el is akartam ajándékozni ezt a teljesen felesleges luxuscikket, de erre nem került sor. 10 évet pihent a szekrény mélyén.
 
 Az Underwold kupán minden induló kapott egy biciklis fuszeklit. A harmadik használat és mosás utáni teregetés közben vettem észre, hogy ez a szellemi társa az egyik régi Szilvásvárad Maratonon osztott zokninak. Igazolja a zokni-sejtésemet! 
 
 A zokni-sejtés a következőt jelenti: Meggyőződésem, hogy vannak jobb és vannak bal lábas zoknik. Nem tudom, hogy így születnek-e, de az első használat után formázva vannak. Ettől kezdve ügyelni kell, hogy a megfelelő lábra kerüljön. Óriási öröm látni, hogy az UW kupa zoknijaiban is egy L és egy R betűvel jelölve van, hogy melyik darab melyik lábra való.
ann_739129.jpg
 

komment

Címkék: jobb zokni kupa bal underworld fuszekli


A bejegyzés trackback címe:

https://pedalfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr333511314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása