HTML

Pedálfordulat

Élményeim, szubjektív és szélsőséges véleményeim kerékpározásról és minden azzal kapcsolatos dologról.

Friss topikok

  • Keelhaul: A kerekagyról találtam rá a blogodra. Én úgy tudom, hogy lehet, sőt sprinterek szoktak is ilyen u... (2013.07.31. 02:52) Intervall
  • Gabriel_mtb: @Maurice74: Miért kellene az autósokat utálnom? Akkor néha utálnom kellene magamat is. Viszont br... (2011.04.15. 21:45) Miért utálom Szentendrét

Linkblog

2011.02.12. 19:18 Gabriel_mtb

Hozzatok nekem egy rekettyést!

 Régen nem műveltem olyat, mint ma. Társasággal mentem tekerni. Méghozzá ismeretlen társasággal. Ha edzéstervet követek, akkor csak magányosan van értelme elindulni. Ha pedig csak úgy, akkor élvezem a szabadságot, nem kell alkalmazkodnom senkihez és ha visz a lendület, akkor még egy-két hegy, 30-40 km bekerül az útvonalamba. Most szakítottam ezzel a hagyományommal, volt motivációm a közös tekeréshez.

A HHH-re vezető úton nem lehet beszélgetni. Monológot még elő lehet adni, de ha a másik félnek a levegő kapkodása az egyetlen reakciója, az nem az igazi. Egy programozó haveromnak adtam elő régebben így az új ötleteimet. Nem tudta közbe vetni, hogy ez bonyolult... Most viszont érdekelt, hogy kivel ill. kikkel tekerek.

A csúcs közelében a társaság (felért tagjai) rutinosan bementek a Rekettyésbe. Gondoltam, vesznek valamilyen túlélő csomagot, aztán kint megvárjuk a lemaradtakat. Követtem őket, egyre hátrébb. Úgy tűnt, csak engem zavar, hogy a bringám látótávolságon kívülre került. Kimentem. Elszórakoztam a köves emelkedőn. Kipróbáltam több áttételben, majd kicsit visszagurultam megnézni, hogy leggyengébb láncszemnek tényleg sikerült-e eltévednie. Feljutott, én meg megnéztem a régi 24 órás verseny pályáját, majd visszamentem a Rekettyéshez. Benyitottam, elindultam.

- A bringádat hagyd kint!
- Nem szívesen hagyom kint.
- Innen nem szokták ellopni. Nem hozhatod be.
- Akkor sziasztok, ide sem jövök többet.
- Rendben, szia.

Ha ez egy plázás parfümériában játszódik le, akkor megértettem volna. Az üzlet imídzséhez nem passzol bicikli. De a Rekettyésnél kb. 15 éve már jártam. Minden budapesti bringás hallott már a helyről. Úgy öt éve az ablakon közlekedtünk, mert éppen nem volt kulcs és bizony bicikli is bejutott. Most is elfért volna bent egy bicikli. Vagy tíz. Nehezen értem ezt az elutasítást egy olyan helynél, aminek van némi köze egy bringás rendezvényszervezőhöz. 

Lehet, hogy komoly kutatásokat végeztek és tudják, hogy aki beül, azt nem zavarja, hogy ellophatják a gépét. Éppen ezért teljesen felesleges beengedni a kétkerekűeket. Teljesen felesleges venni egy-két biztonságos láncot, amit a hozzám hasonló paranoiások megkaphatnának. Lehet, hogy fél év alatt rajtam bejött volna annak a láncnak az ára. Ami igazán bosszantó, hogy semmi szándékot nem láttam, hogy megoldjuk ezt a problémát. Nem engedtek be, így köszönés nélkül kellett ott hagynom a társaságomat.

Már egy rekettyésbe sem mehetek bringával és bárki ní-t mondhat. Én meg azt mondom, hogy ne. Nem volt sosem a törzshelyem, de más emlékeket őriztem erről a helyről. Hozzatok nekem egy másik rekettyést!


komment

Címkék: bringa bicikli hhh rekettyés


A bejegyzés trackback címe:

https://pedalfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr972656524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása