HTML

Pedálfordulat

Élményeim, szubjektív és szélsőséges véleményeim kerékpározásról és minden azzal kapcsolatos dologról.

Friss topikok

  • Keelhaul: A kerekagyról találtam rá a blogodra. Én úgy tudom, hogy lehet, sőt sprinterek szoktak is ilyen u... (2013.07.31. 02:52) Intervall
  • Gabriel_mtb: @Maurice74: Miért kellene az autósokat utálnom? Akkor néha utálnom kellene magamat is. Viszont br... (2011.04.15. 21:45) Miért utálom Szentendrét

Linkblog

2012.06.01. 02:05 Gabriel_mtb

MTB XC pálya a múltból

Múlt hétvégén elindultam csak úgy valamerre, aztán tovább, majd elhagytam a várost. A második település közepén megfordultam és a visszatekertem a tábláig. Ismerős volt a dombok felé vezető keréknyomos út. Két egymást követő évben jártam itt. Talán Budapest Bajnokság volt. Arra még emlékszem, hogy egyik évben igazi nyári kánikulában versenyeztünk, a másik évben pedig dagasztottuk a sarat.

A pálya legérdekesebb része egy katlan volt, ahová be kellett zuhanni, hogy legyen lendület a felszálláshoz. Az egyik évben a rövid repülés után jobbra kellett kanyarodni a széles úton, a másik évben viszont a szemközti dombra kellett felmászni. Tehát egyik pillanatban még 45 km/h-val zuhantunk a katlan alja felé, majd felfelé - tehát kb. 2 másodperc alatt - a teljes áttételt-tartományon végig kellett futtatni a láncot, mert lépésben, csak alig haladva lehetett elkezdeni az emelkedő leküzdését.

A dombon a pálya klasszikus Harang féle módon volt kialakítva. A verseny előtti napokban ki lettek helyezve a szalagok és mire elérkezett a futam, már út is volt. Kijártuk.

Meg sem próbáltam végig tekerni a teljes pályán. Lehet, hogy menet közben felismertem volna egy-egy kanyart, de biztos, hogy valahol letévedtem volna a régi útvonalról. Régi, hiszen anno jól belátható volt az egész katlan, most már sűrű a növényzet. Ha jól számolom, akkor Buruczki Szilárd még U23-as versenyző volt.

Sikerült valakinek kitalálnia, hogy hol jártam?

xcp1.jpg

 

xcp2.jpg

xcp3.jpg

xcp4.jpg


komment

Címkék: múlt bb pálya xc mtb


A bejegyzés trackback címe:

https://pedalfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr664557380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása