HTML

Pedálfordulat

Élményeim, szubjektív és szélsőséges véleményeim kerékpározásról és minden azzal kapcsolatos dologról.

Friss topikok

  • Keelhaul: A kerekagyról találtam rá a blogodra. Én úgy tudom, hogy lehet, sőt sprinterek szoktak is ilyen u... (2013.07.31. 02:52) Intervall
  • Gabriel_mtb: @Maurice74: Miért kellene az autósokat utálnom? Akkor néha utálnom kellene magamat is. Viszont br... (2011.04.15. 21:45) Miért utálom Szentendrét

Linkblog

2011.12.07. 01:14 Gabriel_mtb

Dresszkód

(Szép magyar szó, ugye?)

 Lassan tényleg illene újra elkezdenem a maratonozást, mert már csak a szürke Bükk Maratonos pólómnak nem halványodott el még a színe. Ha jobban meggondolom, még a Pannon Maraton sorozat első évéből is vannak pólóim és azok is jól tartják a színüket. Annyira rondák voltak azok a felsők, hogy azokat csak otthon veszem fel, de inkább beindítok egy mosást. Nem vagyok egy divatmajom, de ami ennyire csúnya, abban nem érzem jól magam.

 Az anyagminőség negatív rekordját talán a harmadik Buda Maratonon sikerült beállítani. Elképzeltem, hogy Harang vett 3 db száz forintos pólót a kínai piacon, és kapott ajándékba még 300-at és ezeket szitáztatta meg. Olyan volt az anyaga, mint a legolcsóbb piaci pólónak 1-2 év után, kíméletlen mosással. Mivel soha nem hordtam volna, lánctörlőnek pedig szintén használhatatlanul vékonynak tűnt, át sem vettem.

 Pedig szeretem ezeket a montis cuccokat. Sokkal többet ér nekem, mint egy nagyon márkás, drága ruha. Közértben néztek már ott dolgozónak, mert a kedves néni az üdítőital gyártó pici logoját vette észre… De én is zavarba hoztam már mást azzal, hogy rákérdeztem:

- Melyik távon indultál?

 Róla kiderült, hogy szervező. Azt hiszem megtaláltam a kivételt, mert aki ilyen ruhát húz magára, az versenyző, vagy minimum indult egy versenyen. Ez az első üzenete. Ha rá van nyomtatva a rendezés éve, akkor (esetemben) azt is ki lehet olvasni, hogy már sok éve nyomom a pedált. (Magyarán vén fószer vagyok. Akarom mondani: Master!)

 Egy dolgot hiányoltam mindig. Nem tüntetik fel, hogy melyik távot teljesítettem. (Ez sem igaz, mert volt olyan maraton, ahol távonként más volt a felirat.) De rájöttem, hogy könnyen ki lehet deríteni, melyik távon indultam. Mondjuk úgy, hogy alapvetően hegyimenő alkat vagyok. (Tavaszra megint teljesen az leszek!) Tehát az M-esnél nagyobb ruha nekem már túlméretes, nagyon laza vagyok benne. A maratonos pólóim mégis szinte csak az L – XXL tartományból valók. Hiába jelölöm be, hogy mekkora méretet szeretnék, mire beérek a célba 100 km után, már nincs választék. A rövidebb távokon indulók már elvitték az enyémet. Marad a jó esetben csak egy számmal nagyobb ruhadarab.

Tehát aki hálóingnyi hosszúságú maratonos pólót hord, az hosszútávos.


komment

Címkék: kód póló méret minőség maraton code dress dressz


A bejegyzés trackback címe:

https://pedalfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr953444410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása